CC: MI RINCÓN DE MARIPOSAS



A la meva princesa, com a qualsevol altra princesa del mon mundial, li encanten les faldilles i vestits i si a sobre són faldilles que quan rodolis girin: la faldilla ja és fantàstica.

Doncs bé no fa gaires dies, em vaig apuntar al CC de mirincondemariposas. Havíem de cosir una faldilla reversible (en el meu cas no ho és) amb cintura elàstica. 
El tutorial està explicat fantàsticament bé i ha resultat molt fàcil de fer.

Doncs aquí està el resultat:

Encara que sigui una princesa ja comença a deixar de costat els tons roses, i he aprofitat per fer-li aquesta de color gris a topets blancs que havia comprat feia poc i tela de samarreta grisa a la part de la cintura.

Gràcies Dawn per aquest tutorial tant fàcil i divertit de fer, la meva filla està encantada amb tu!!!

2 comentaris

  1. Aaaaaahhh!!! Però quina cosa més bonica!!! A part, es Absolutament total!!!!! Ptons wapíssima!!! Ets una crack!!!!!

    ResponElimina
  2. què maca t'ha quedat!!! no m'estranya que la teva filla estigui encantada!
    gràcies per participar!

    ResponElimina